Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čuda postoje samo u bajkama – u bajke se veruje samo u Srbiji

Komentari (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 14 februar 2012 16:23
Sekula
Sviđa mi se način na koji je gospodin Vukadinović u jednoj kolumni opisao i uporedio evrointegracije zemalja Višegradske grupe, baltičkih zemalja kao i ekonomskih "čuda" Irske i Portugalije. Vukadinović odličan kao i uvek
Preporuke:
152
4
2 utorak, 14 februar 2012 16:25
evroskeptik
Odličan tekst gospodine Vukadinoviću.
Preporuke:
122
5
3 utorak, 14 februar 2012 16:37
Saša
Kao i uvek, inteligentan, razložan, argumentovan pristup problemu g. Vukadinovića. Na žalost u Srbiji ima mnogo onih koji veruju u bajke. Pojačani onima koji imaju manje ili više separatističke namere, oni čine većinu; oni prave vlade i koalicije; oni vode brod, na čijoj smo palubi svi mi, koji u bajke ne verujemo.
Preporuke:
117
3
4 utorak, 14 februar 2012 16:45
Peter RV
Vukadinovic je rekao sve sto moze da se kaze o srpskoj evropskoj sudbini. Sad treba psiho-analizirat ove koji guraju Srbiju u ovaj sunovrat.
Preporuke:
120
2
5 utorak, 14 februar 2012 16:49
Miloš Popović
Naravno,kao i uvijek odličan i precizan tekst.Samo se ne bih složio u komentaru:
" da su „evroatlantske integracije“ Istočnim Nemcima, pribaltičkim republikama, kao i Mađarima, Česima i Poljacima, ako ništa drugo, donele oslobođenje od sovjetske, tj. ruske dominacije, koja ih je dugo tištila i ponižavala":Treba i dodati da je ta "ruska dominacija koja ih je dugo tištila" bila zaslužena ali opet blaga kazna za sve zločine i jurišanja sa "Zapadnim Nemcima" na Moskvu ,Lenjingrad,Staljingrad..., i pogibiju više od 20 miliona Rusa.
Preporuke:
121
6
6 utorak, 14 februar 2012 16:53
Jovan Anastasijević
„... ali upravo zato je srpski evroentuzijazam .... neverovatno apsurdan, mazohističan , glup i ponižavajući“. Odlično! Ipak – to je samo entuzijazam vladajućih krugova (a sumnjivo je koliko su oni suštinski “srpski“). Nije ni sasvim neverovatan – jer to je sada samo repriza situacije iz vremena kralja Milana Obrenovića, koji je Srbiju Tajnom Konvencijom potpuno potčinio Austougarskoj – a sebe je čak i nadmašio kada je (još tajnijim dodatkom) kasnije nudio Habzburzima potpuno pripajanje Srbije Dvojnoj Monarhiji (u današnjim uslovima čitaj: EU). To je čak i njoj bilo neukusno, pa je izjavila da – kada bi to želela, ne bi Srbiju pripajala papirnom konvencijom, nego svojom vojskom. Ni danas nije mnogo drugačije sa EU – mada ona kaže da Srbiji u njoj mesta ima (kada?), ona ipak od srpskih vlastodržaca zahteva dodatna samoponižavanja. Ne treba sumnjati da će ih EU možda i pre izbora, a u svakom slučaju kada izbori proteknu onako kako se očekuje, sigurno i dobiti.
Preporuke:
85
2
7 utorak, 14 februar 2012 16:53
zoranSan
Vukadinoviću,jednostavno treba reći da EU vodi
Trans-nacionalna Korporacija i da je jedina ideologije te organizacije rušenje svih granica oko Nemačke zarad profita.Profit je zvezda vodilja EU i svaka država ,normalno sem Nemačke,mora da izgubi svoj identitet da bi mogla ekonomski da opstane.Što bi reklo vraćamo se ponovo na tridesete godine prošlog veka,Engleska je to već shvatila.
Preporuke:
92
0
8 utorak, 14 februar 2012 16:59
seljak bezemljas
Bajke su vazne za odrastanje.Ali kad odrasli veruju u bajke to je za psihijatriju.I za oduzimanje poslovne sposobnosti.
Preporuke:
105
1
9 utorak, 14 februar 2012 17:01
Vlada, Srbija
Dobro i razložno napisan tekst!
Preporuke:
72
2
10 utorak, 14 februar 2012 17:03
Srđa
Pisao sam već da to nije nikakav liberalizam, već monetarizam, socijaldemokratija, budžetski, platni i trgovinski deficit, glupost koja uslovljava zaduživanje. Nema to baš tesne veze sa EU, ako izuzmemo rad EU parlamenta (koji srpski trenutno kopira "na dugme", nanoseći štetu ekonomiji).
Preporuke:
24
0
11 utorak, 14 februar 2012 17:04
Srbin Srbinović
Izvanredan tekst, gospodine Vukadinoviću, ali zahteva jednu dopunu. Tek će Poljska, Češka, Mađarska i pribaltičke republike videti, a i do sada su dovoljno videle, šta su to dobili "oslobađanjem" od SSSR i pripajanjem "demokratskom" Zapadu. Prvo, sve su ove republike bile ravnopravne sa ostalim članicama SSSR i Varšavskog ugovora, i sve skupa nosile su teret borbe protiv fašističkog zapadnog imperijalizma. Tu ravnopravnost nove članice NATO EU NIKADA VIŠE NEĆE IMATI U NATO "SAVEZU".
Još će oni videti šta su dobili, jer Zapad još uvek čini nekakve ustupke novim članicama, ISKLjUČIVO iz propagandnih razloga, da ne bi bili ugroženi ciljevi NATO imperijalizma.
Da je lice NATO fašizma nakazno, to već uviđaju mnogi, recimo iz Poljske. Jedan poljski profesor univerziteta je govorio srpskim profesorima,(da ne navodim mesto radi eventualnih "demokratskih" posledica po njega): "Šta vi, Srbi, naivno jurite u EU, tamo ništa nećete dobiti...". Naravno, Srbi "ne jure u EU" nego kvislinzi u Beogradu.
Preporuke:
52
2
12 utorak, 14 februar 2012 17:21
jbgd
Potpisujem ovo za mađarskog premijera.Notorna je činjenica da su gnušanje povodom njegovih postupaka, a da zapravo i ne znaju kakav je istinski politički kurs njegove vlade, izražavali i brojni beogradski žurnalisti.

Radi se o ljudima koji zbog sopstvenog oportunizma nekritički prihvataju sve što servira tzv.NVO sektor i njihovi patroni. Nažalost,u medijima preovlađuju baš oni koji su prošli sve filtere i svojom delatnošću, svesno ili nesvesno rade na daljem devalviranju kulturnih vrednosti.Zato su u pravu oni koji kažu da mediji u Srbiji neće biti oslobođeni iznutra.
Preporuke:
84
2
13 utorak, 14 februar 2012 17:27
fristajlo
Đorđe na svom nivou, jasno i logično...
No, "polemisao" bih sa sledećim delom teksta;

Ne volim nasilje... veliki pokreti masa, „revolucije“, „događanja naroda“...

Ali ništa manje (naprotiv!) ne mrzim ni ono „suptilno“ i „meko“ sistemsko nasilje...


Poštovani Đorđe- averzija prema prvom nužno vodi ka predugom trpljenju drugog; bar Vama ne treba navoditi primere iz istorije.
A predugo trpljenje ovog drugog nasilja, opet nužno- vodi ka mnogo većem nasilju u onoj prvoj varijanti, što je, složićete se- logično...
Ukoliko ne savladamo otpor ka nasilju, što je jedna lepa građanska tekovina, bojim se da nemamo nikakvih šansi da ovaj jaram stresemo sa vrata. Nasilje drugih nikad nije zaustavljeno ni na jedan drugi način sem nasiljem prvih; verovati u uspeh "narandžastih" i "plišanih" revolucija je, opet, verovanje u bajke; nije li?
Pretnja nasiljem nekad je dovoljna; nemojte uklanjati bar tu mogućnost.
Shvatam ja Vas; shvatite i Vi mene...
Preporuke:
46
0
14 utorak, 14 februar 2012 17:44
Ružičasti panter
Neki vispreni istraživači su još pre deset godina pisali da za istočnjake ulazak u EU znači samo da će sovjetskog brata zameniti evropska sestra, a jedna dominacija drugu, rafiniraniju.
Preporuke:
46
0
15 utorak, 14 februar 2012 18:32
prekopiraj ili prepričaj
Naši mediji, NVO sektor i dobar deo političara svoje znanje o svetu i tekućim događajima zasnivaju na lošim prevodima tekstova iz zapadnih medija. A tu mogu i male razlike u kvalitetu prevoda da budu značajne i poremete osnovni smisao.
Preporuke:
28
0
16 utorak, 14 februar 2012 18:52
s.j. Moj utisak o 'pokretima naroda' je ostao isti kao i za vreme mračnog oktobra, kada sam bio u osnovnoj školi
On je krajnje negativan.

To je jedno veliko zlo, kome se treba pribegavati samo ako je ZAISTA stvar života ili smrti. Jasno mi je već odavno da u tim pokretima učestvuju naivni i sugestabilni - kao i ljubitelji nasilja i haosa - kojima upravljaju pametnije i lukavije osobe, bezmalo uvek sebičnih namera, i moralnog karaktera koji ih isključuje kao povoljne kandidate za pozicije moći.

Gordost je uvek bila čovekova boljka. Ljudi sebi daju za pravo puno toga, a malo ih je spremno razmisli da li stvarno znaju šta čine. Znaju li dovoljno da bi moralno opravdali ometanje društva, i života drugih? To je problem. Odsustvo strahopoštovanja prema onome što je iznad njih.

Meni je lično cela ideja protesta koji ometaju druge moralno neopravdiva. Naravno da je to manje efikasno, ali vi se u protivnom izjednačavate sa onim protiv kojih protestujete! Budite bolji od njih, i verovatno ćete dobiti i više podrške. Nema koristi od onih pljački u Atini. Potestujte mirno, ili ćete s pravom biti nazvani divljacima.
Preporuke:
15
10
17 utorak, 14 februar 2012 18:52
Danica Petrović
Veliko je pitanje da li je srpski evroentuzijazam ikada i postojao.Da su ga spinovanjem proglašavali za postojećeg - jesu , ali je tada bio sve,samo ne -srpski.
To je bila đavolski vešto nametnuta medijska šarena laža koja je svojim cirkuzanskim manifestacijama tipa "hleba i igara - malo morgen",sa očiju javnosti agresivno sklanjala sve što se moglo nazvati srpskom mišlju.Taj scenario je i danas medijski gotovo sveprisutan.
Srpska misao je misao o životu u slobodi i o slobodi u životu.Reči Ordnung i Rue (Gle,može i ćirilcom!)nemaju linkove u autentičnom srpskom načinu razmišljanja.
Jesmo mi želeli malo više hleba,udobnost i igre nam,priznajem,prijaju,ali ne po svaku cenu.
Slobodno disati,misliti i govoriti,i voleti ,voleti :otadžbinu,porodicu i prijatelje,bezuslovno i do smrti,to je jedini logični srpski link.A toga u Jevropi - nema.
Preporuke:
25
1
18 utorak, 14 februar 2012 19:40
Interesantno
Koliki je Grčki dug? Jesmo li sigurni da je onoliki kako nam iz Brisela, Berlina i iz bankarskih krugova govore. Ja samo znam da su trenutno u Grčkoj i Italiji na premijerskim mestima ljudi koje narod nije birao na izborima. Interesantno, zar ne.
Preporuke:
46
1
19 utorak, 14 februar 2012 19:44
siniša
Ja se iskreno divim gospodinu Đorđu, ne zbog toga šta kaže, ja to isto tako mislim, nego kako kaže.

Odakle mu samo strpljenje i pedagoški takt da im objašnjava biranim rečima i očiglednim primerima.

Ja za njih više nemam ni strpljenja ni jednu reč opravdanja i kad bih im stvarno rekao, tim groznim ljudima šta nas sve skupa i nas i Srbiju vode u propast, dakle kad bih im stvarno rekao šta mislim ni jedan moderator to ne bi pustio. Bile bi to samo psovka do psovke.

Zato se divim Profesoru Đorđu i njegovom beskarajnom strpljenju.
Mislm da mi ostali počinjemo da gubimo strpljenje.
Preporuke:
43
0
20 utorak, 14 februar 2012 19:47
Dragoslav Bajagić
Srbija, koja je na dnu može da bira: Da se ukrca na Evropski brod koji je počeo da tone ili izroni na površini i vlastitim snagama odpliva do najbliže ili najprosperitetnije obale. Ako se odluči za Evropsku olupinu, mora da sačeka da i ona dodirne dno. Ako potonuće olupine potraje, poslednji atomi kiseonika će biti potrošeni na čekanje za ukrcavanja ili brzo mutiranje u ribu. Ali pošto su obadve opcije nemoguća misija, treba isloristiti poslednje atome snage i isplivati na površinu i ostaviti Evropu ajkulama i sirenama. Neka im je sa srećom.
Preporuke:
25
0
21 utorak, 14 februar 2012 21:29
Beograđanka
Nije u pitanju "čudo" nego poverenje u evropske vrednosti! I ranije se dešavalo da se neki pojedinci iracionalno suprotstavljaju Evropi a onda je cenu takve politike plaćao ceo narod. Na primer, da li je bilo pametno reći "ne" Hitleru, da li je bilo mudro pucati na nemačke vojnike kada smo znali kakva je cena takvih postupaka? Ja mislim da treba da se vratimo liku i delu kneza Pavla i da razmislimo kako bi on u današnjoj situaciji postupio. Sigurna sam da se ne bi iracionalno opirao onome što je u svakom pogledu superiorno i tražio neku alternativu Evropi.
Preporuke:
7
58
22 utorak, 14 februar 2012 21:37
Sokrat
Poštovani g. Vukadinoviću,

Voleo bih da vas vidim na srpskoj političkoj sceni, naravno ako uopte želite da se nađete tamo. Definitvno mislim da vam je mesto u srpskoj politici, što bi bilo neverovatno prijatno osveženje.
Preporuke:
27
1
23 utorak, 14 februar 2012 21:38
Germanofil
Bojim se da će Vojislav Koštunica povesti Srbiju onom istom stranputicom kojom su je pre sedamdeset godina poveli pučista Dušan Simović i partizan Koča Popović! Nas je Nemačka u prošlom veku tri puta kažnjavala samo zbog toga što nismo bili spremni da prihvatimo civilizacijske norme i evropske vrednosti. Kada ćemo se opametiti?
Preporuke:
3
90
24 utorak, 14 februar 2012 21:46
Mihailo V.
Ne znam kako uspevate da tako teške (istina boli) stvari kažete, a da ne upotrebite jezik koji se prirodno nameće - ja bih ove o kojima pišete najradije ispsovao! Svaka čast, gdine Vukadinoviću!
Preporuke:
33
0
25 utorak, 14 februar 2012 22:22
siniša@ Germanofil
Morali smo ih tri puta pobediti i naučiti pameti. Bezuspešno. Opet će dobiti lekciju ti vaši Germani.
Preporuke:
56
2
26 utorak, 14 februar 2012 22:43
Srpkinja iz Beograda za beograđanku
U Prištini koja je pod upravom EULEKSA i NATO, bićete mnogo bliži Evropi. Nemojte traćiti svoj život u zaostalom Beogradu, postanite EVROPEJKA IZ PRIŠTINE i uživajte u evropskim standardima - čujem da su mnooogo napredovali.
Ja bi da sačekam svoju braću sa Kosova i Metohije, da ih vidim sigurne u svom domu bar toliko koliko sam ja sigurna u svom. Onda ćemo zajedno odlučiti kuda dalje.
Kralj Petar Drugi je poverovao Evropi,izdali su ga.
Preporuke:
66
0
27 utorak, 14 februar 2012 22:50
Rin o-o to
Juče je @ Eskim poslao jedan komentar na poruku g. Šešelja. Anestezija do hibernacije ili ti hipnoza i mimikrija mentalnih i telesnih definicija realnog življenja. Konkretno, ovde je problem bazičnog budnog stanja. Ja tako razumem „bajku svetle budućnosti“ iz naslova, inače odličnog teksta g. Vukadinovića. Oteli su nam dušu i bez takve, propagandom i strahom vođeni, život se pretvara u patetiku a za mnoge i u mučenje. Kud ćete bolju definicuju unutrašnje percepcije jednog roba pojedinca. Nevolim mračne komentare i pesimizam jer navode na poraz. Srbi moraju biti budni i da razumeju da je granično i poražavajuće bezalternativno ustvari korak do alternativnog, pobedonosnog. Treba izdržati i biti budan! Samo bez uličnog ludila jer bi ono uvek bilo definicija upravljanja životom Srbije od spolja, taman kad bi Srbija došla do bazične spoznaje funkcionisanja zla i do rešenja za slobodu koja pravi život afirmiše. Bez toga, život je igranje njihovih, tuđih uloga.
Preporuke:
23
1
28 utorak, 14 februar 2012 23:14
Eskim
Juče sam, pre objavljivanja ovog istraživanja, zaista napisao (da se pretenciozno citiram):
Pitam se da li među vama Srbima ima dovoljno glasača koji će obezbediti da u skupštini bude bar 1/3 poslanika koji razumeju šta vam se sprema? Čini mi se da neko nije baš razumeo ovu poruku iz Haga. Ovom glasu razuma iz telefonske govornice u zatvoru očito svakog dana otvaraju oči bez anestezije pod kojom ste izgleda već toliko dugo da ste gotovo prešli u hibernaciju. Ova letargična tišina u Srbiji je idealna za vaš zimski san, a čini mi se da je zvono na ovom telefonu bilo isključeno. Tračak nade uliva to što je ipak neko podigao slušalicu. Oni što prisluškuju ove telefonske razgovore sigurno su poruku shvatili i grčevito namiču "evropske" dve trećine u skupštini. Da li vam je takva slika budućnosti dovoljna noćna mora da se u znoju trgnete iz anestezije?
Preporuke:
26
1
29 sreda, 15 februar 2012 00:21
Dejan P.
Sada ih umesto sovjeta kinji Nemacka,Amerika,Francuska i ostale velike svetske "demokratije." Nema tu,ocito,nikakve razlike,zar ne?
Preporuke:
13
1
30 sreda, 15 februar 2012 00:56
Danilo
Srbija nikada nece uci u EU zato sto je EU nece,zato sto nas od Napoleona i Bizmarka pa do danas zovu malim Rusima,zato smo neposlusan narod,zato smo slobodarski narod,zato sto smo nepredvidiv narod,zato sto se ne damo kinjiti,barem polovina.
Joska Fiser je rekao da Srbiju treba staviti pod stalni nadzor,hoce reci pod stalnu okupaciju,Cobel rece da ce nam uzeti osim KosMeta i Vojvodinu i Rasku.
U Rambujeu su nam stavili na sto totalnu okupaciju drzave,a kasnije nas,kad to nismo prihvatili,bombardovase,izvrsise agresiju na nas,kao na najzesceg neprijatelja,cak,smrtnog neprijatelja.

Srbi vjeruju u bajku,a ta bajka je Tadiceva prica o lagodnm zivotu koji,preko EU,nikada nece doci.

EU i SAD clanstvo u EU koriste samo kao mamac za rasparcavanje Srbije,a u tome im pomaze ova aktuelna kvinslinska vlast.
Narod Srbije se hvata za taj mamac,kao drogiran i pocinje da obozava i voli svoga krvnika.

Svaka prica o Srbji u EU je gnusna podvala,oni zele da Srbija ne postoji,vjerujte mi.
Preporuke:
28
1
31 sreda, 15 februar 2012 01:41
Marko Darković
Britko, jasno, tačno u metu. Nemam šta da dodam, sve je na mestu.
G. Vukadinović, iako nema veze sa tekstom, nadam se da će i sajt nspm dobiti svoju ćiriličnu veb adresu - nspm.srb. Svako dobro!
Preporuke:
21
0
32 sreda, 15 februar 2012 01:44
Fidel
Živela revolucija ! ! !
Preporuke:
16
0
33 sreda, 15 februar 2012 03:13
Marko Gay
@ siniša

Morali smo ih tri puta pobediti i naučiti pameti. Bezuspešno. Opet će dobiti lekciju ti vaši Germani.


Ljudi u Srbiji ne razumeju da to nisu isti Germani.

Sadasnja Nemacka je deo Zapada i pomaze Zapadu da osvoji Avganistan i Srbiju.

Hitlerova Nemacka se medutim borila protiv Zapada do poslednjeg atoma snage, i tukla se sa Zapadom oko Srbije i mnogih drugih zemalja (sto recimo danas jedna Kina, pa cak ni Rusija, ne mogu ili nece).

Vama mozda izgleda da nema razlike izmedu Milosevica i Tadica, izmedu Hitlera i Angele, ili izmedu Putina i Gorbacova, ali razlike su s nase tacke gledista ogromne.

Bas zbog tih razlika, materijalno pomazemo samo protivnike Hitlera, Milosevica i Putina.

Razmislite da li bi i vi licno mozda objektivno imali pravo na tu nasu materijalnu pomoc.
Preporuke:
5
26
34 sreda, 15 februar 2012 03:51
revolucionar @ Fidel
Pa gde si brate Fidele cekamo te sve ove godine !
Preporuke:
16
1
35 sreda, 15 februar 2012 06:11
Tuljanin@ Beogradjanka
"Varvarstvo je čista, neobuzdana snaga! Snaga preobilna, nenačeta, silna - i bezuslovno nadmoćna! Snaga kao bujanje, nadiranje, iznicanje, rastakanje i tlačenje; snaga kao neiscrpna prolećna životnost koja izliva i rasipa.
Varvarstvo je proleće; - proleće u telu, u srcu, u duhu..." - Pitanje za Vas: da li je Zapad proleće?
Preporuke:
9
0
36 sreda, 15 februar 2012 06:32
Tuljanin@ Beogradjanka
Šapnuću Vam još nešto:
"Optirati Zapad dolazi iz mediokritetskog habitusa: iz "suština je u onome što se jede"..."
Preporuke:
15
0
37 sreda, 15 februar 2012 08:20
Tuljanin@Beograđanka
Mig - -

Zapad se širi, ali ne raste. Rastenje je u visinu i dubinu, a ne u širinu. Zapad je lišaj, - lichen ruber planus, - dermatološko oboljenje (Zemlje).
Preporuke:
15
0
38 sreda, 15 februar 2012 08:32
iz_Holandije
Ko nije odgledao- preporucujem kao obavezno, grcki dokumentarac na YT- debtocraty(zajmokratija) -ima cak i sa Srpskim prevodom!Puno se nauci!

I jos bih preporucio Holandski, o vezi Goldman Sachs a urusavanja Grcke:

www.tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2011-2012/Goldman-Sachs-en-de-vernitiging-van-Griekeland.html

-jeste da je produkcija Holandska ali se u 95% filma govori engleski; interesantni su i komentari Holandana na emisiju- ..ogorceni..i progledali..

odgledajte obavezno; pozdrav,
Preporuke:
15
0
39 sreda, 15 februar 2012 11:02
Marko
Vazno je sto ukazujete na infantilnost srpske elite koja veruje u bajke. To je, mislim i najveci problem
Preporuke:
11
1
40 sreda, 15 februar 2012 11:17
druga beograđanka
Kao i što se uvek očekuje od g. Vukadinovića - još jedan izvanredan tekst. Ako se EU ne raspadne u međuvremenu, evro ne prestane da postoji, Srbiju će štapom i kanapom (bez šargarepe) još malo da šetaju amo-tamo (dok se ova izdajnička klika na vlasti ne počisti). Osim Nemačke, Francuske i VB, od EU nema niko koristi, rekla bih samo štete. Ali nisu svi narodi tako pasivni kao mi. Ja ne znam šta još treba da nam se dogodi, šta da nas ponizi, da bismo probudili kolektivnu apatiju. Nisam ni ja za bune, rušenja, anarhiju i revoluciju - ali dosta je više ovog prodavanja nacionalnih interesa, mazanja raznim šarenim bojama, prikrivanja realnosti. Pa ovoj državi, njenoj vladi, je problem i sneg zimi (za koji su naveliko trubili da su spremni), nemaju energenata, mehanizacije...Samo za sebe sve imaju. Tačno ste rekli, g. Vukadinoviću, samo se još ovde veruje u bajke.
Preporuke:
11
0
41 sreda, 15 februar 2012 11:50
Žiko
Srbija je jako demokratsko društvo. Znam da će se neki smijati na moju konstataciju ali ću im reći da upravo zbog naše razvijene demokratije ne možemo ući u Uniju. Mi smo narod koji je sklon otporu prema svemu što smatramo nepoštenim. Kada verbalni otpor ne daje rezultat onda Boga mi skloni smo u nekim prilikama ići i dalje. Naravno da vlasnicima EU takvi ne trebaju. Tamo je narod poprilično zaglupljen i nedovoljno obrazovan, počev od porodice preko škole pa dalje. Postoje uskoprofilisana zanimanja i ništa pored njih. Nemojte se varati ali istina je da na Zapadu ima mnogo nepismenih a tek nedovoljno obrazovanih. Takvi nam ne mogu tolerisati naša zapažanja da nas neko šteti i ponižava a mi se ipak ne možemo promjeniti. Pogledajte kolika je naša demokratija kada pojedinici iz naših redova, blate i napadaju i narod i državu..pljuju po svemu a ta ista država takvim obezbjedjuje tjelohranitelje da im nebi slučajno neki patriota uradio nešto loše. Zahvaljujem Njemačkoj što je protiv nas u EU
Preporuke:
7
0
42 sreda, 15 februar 2012 11:55
romantičarska boemija
Sumnjivi su mi golobradi revolucionari i fanatici koji u ruci uvek imaju gotov odgovor na sva pitanja. Cenim borbenost i hrabrost, ali skeptičan sam prema raznim „mladim gnevnim ljudima“, najčešće ne mnogo radišnim ni obrazovanim, koji kamenicama i molotovljevim koktelima pokušavaju da reše „svetske“, a uz put i neke svoje materijalne ili psihološke probleme.


pošto je danas državni praznik, vezan za Karađorđa, nije na odmet pomenuti u tom kontekstu i sledeće:
Preporuke:
2
0
43 sreda, 15 februar 2012 11:57
romantičarska boemija - nastavak
O ozbiljnim greškama u analizi ličnosti vožda Karađorđa

Pisma čitalaca

nedelja, 14 avgust 2011 14:02

... Kako kaže jedan od naših najistaknutijih istraživača novog veka, Milorad Ekmečić, to zajedničko bile su na prvom mestu različite varijante masonskih konspiracija. Odakle Karađorđe u jednoj takvoj organizaciji? Suštinski razlog, iznosi poznati pravoslavni publicista, Jurij Vorobjovski: „Fanatični nacionalizam, kako je to ne jednom bilo u istoriji, bio je iskorišćen od neke treće sile (masonske)“. Interesantno da je megalomanske snove o „srpskom carstvu“ najgorljivije branio mason, Ivan Jugović, prečanski Srbin.
Preporuke:
1
5
44 sreda, 15 februar 2012 12:01
prazno isticanje
kad smo već kod bajki, preporuka za roditenje mališana - japanske bajke. Jes da su suviše možda strašne za naše prilike, ali zato izuzetno realistične u ovo doba.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 15 februar 2012 12:06
srdjan conic
Srpski evroentuzijazam je mozda postojao ali sada ne postoji bar sto se naroda tice. Postoji kod kvazi politicke elite koja jos uvek dobro zivi od evro propagande ali i ti krediti polako ali sigurno se tope. To znaci da ni narod nije mazohisticki nastrojen niti kvazi politicka elita. To je deo politicke igre jer se Srbija budi iz bajke i suocava sa surovom istinom. A posto posle suocavanja narodni gnev tesko moze da se kontrolise onda se maksimalno mobilise marketinsko propagadna masinerija cija je mantra -sami ste krivi niko ne moze da vam pomogne odnosno protektorat to je vasa buducnost-. Znaci sve je kao fatamorgana ne zna se ko je lud a ko zbunjen. Na srecu sve je vise ozbiljnih naznaka da se Srbija budi. O tome svedoci i ova analiza Djordja Vukadinovica.
Preporuke:
7
0
46 sreda, 15 februar 2012 12:24
Jasna Simonović
Ima tu puno istine što ste napisali, gdine Đorđe...samo ne rekoste šta sa četiri prideva u zaključku?
Prvi deo o nenasilju, odnosno ekonomskom interesu u nasilju se svakako poklapa sa rečima Hemingveja koje pred. Milošević citirao u predgovoru knjige Majkla Parentija: "To kill a Nation. The Attack on Yugoslavia"...
Drugi deo o Grčkoj, Mađarskoj itd.ima svoj smisao, ali i pitanje: zašto se narod zahvaćen evro integracijama polakomio da drugim zemljama "izveze bofl", da ne kažem "uzme dušu", uživajući u evrointegracionom entuzijazmu?
I treće, ima jedna Bajka...Ali zaista!
Ali mislim da bi bilo ulizivački da ja sad vama "stanem na crtu" da branim naslovnu tezu da se "u bajke veruje samo u Srbiji"?!...
(pogotovo sada kada je Novak odbranio srpsku tenisku bajku!ha)
ps Mislim da ste suviše olako ste stavili "tj ruske" kod oslobađanja zemalja od "sovjetske" dominacije...
Preporuke:
2
0
47 sreda, 15 februar 2012 12:32
bole ZA - Jasna Simonović
niej mi jasno sta ste hteli postići komentarom. Niste pažljivo čitali tekst.
Preporuke:
0
0
48 sreda, 15 februar 2012 12:35
OKVIR
Tekst je odlican jer - dajuci primere drzava koje su ranije isticane po svom "uspehu" a na kraju upadose u dugotrajno duznicko ropstvo i stagnaciju - upozorava kakva nas mucna sudbina ocekuje u toj Evropi ( dakle, iz ove bede pascemo u jos vecu i dugorocno ostati bez sanse za bolje ).

Bilo bi dobro napisati koju i o nasim sadasnjim Vanizelos-ima i Papadimos-ima.
Preporuke:
7
0
49 sreda, 15 februar 2012 12:44
Jasna Simonović
bole ZA - Jasna Simonović

Hvala na komentaru...
Komentarom nisam htela ništa postići...(nikad i ne pišem komentare da nešto konkretno postignem, već samo da iznesem svoje mišljenje)...

Pogrešili ste sa "osudom" da "nisam pažljivo čitala tekst"...Naprotiv: dvaput sam ga pročitala, što vrlo retko činim...
Posebno kad se neko koga poštujem, kao što je gdin Vukadinović, analizira "srpsko stanovište" samo do "četiri prideva", a ko zna kad će naredni tekst...

Jedno ipak priznajem: ne toliko pažljivo kao da treba da dam ocenu, već dovoljno pažljivo da uzmem šta mi treba, a dam svoj doprinos...tako nekako..

Srećan praznik!
Preporuke:
2
0
50 sreda, 15 februar 2012 12:47
Jasna Simonović
Bole ZA..izviljavam se samo da dodam: moguće je da ima suviše delova u mom komentaru i da zahtevaju duža objašnjenja, ali nažalost slovna mesta su ograničena i trudim se da budem što konciznija...ako nešto konkretno nije jasno, rado ću vam objasniti ...
Preporuke:
1
0
51 sreda, 15 februar 2012 15:09
prazno isticanje
mislio sam na tradicionalne japanske bajke, a ne na moderne - da ne bude zabune !
Preporuke:
2
0
52 sreda, 15 februar 2012 15:17
srpkinja
Bravo Gospodine Vukadinoviću,ja nikad nisam bila za EU,zato što mislim da svi trebaju da drže uzde svog života u svojim rukama.Njihovi standardi su prihvatljivi,i treba se ugledati na određenu organizaciju i funkcionisanje sistema,zaštite sopostvenih interesa,ali to olako zaluđivanje koje je kod nas gajeno o boljem,lepšem tuđem prvo nije istina,drugo nije ni verovanje u bajke,jer EU je sve samo ne bajkoviti predeo.A,mi,slažem se verujemo u bajke,a ne verujemo u sebe i svoje mogućnosti,previše filozofiramo,malo radimo,i to će nam doći glave,putujem dosta po Srbiji,pa gledam i Beograd,koliko je propao,bez obzira na sve ove građevinske radove,bolnice nam se raspadaju,zgrade,o fabrikama da ne govorim.A,moram priznati i kad se nešto radi,nekad i nije na bolje.Kod mene su menjali kapiju,stavili ove nove,a uopšte se ne uklapa,zgrada iz 1920,urađeno nogom,umesto da su onu staru sredili i tako u celom kvartu.Mnogo je loših primera,mnogo toga je gore,ne znam ima li išta bolje?
Preporuke:
6
0
53 sreda, 15 februar 2012 15:23
@Marko Gay
Morali biste već jednom da kažete ko su ti "mi", ili bar šta to "mi" nude. Ovako Vaši komentari sa "geostrateškim" pretenzijama zvuče malo infantilno mada verujem da ste zrela i obrazovana osoba.Konačno u tekstu se radi o Evropskoj uniji - da ili ne. Kakav scenario bi bio po volji "mi" -da, ne ili nešto treće? Ako je "treće" - šta bi konkretno bilo "treće"?
Preporuke:
5
0
54 sreda, 15 februar 2012 16:20
siniša @ Marko Gay
Marko vi očigledno nemate ličnog iskustva sa Zapadom.
Da imate, da ste na Zapadu studirali engleski kao ja, ona bi vam na prvom času rekli da su Englezi jedno čisto, ponavljam čisdo GEMRANSKO pleme i da engleski jezik pripada grupi germanskih jezika.

Dakle, kad su Nemci i Englezi u pitanju to je genetski gledano isti narod, kao mi Srbi i Rusi.

Što se mojih političkih pozicija tiče, Milošević nije hteo mene, a ja njega jesam i zato nisam bio član ni njegove stranke ni njegove policije ni javne ni tajne, a ni vojske. Međutim i tada sam ga poštovao, a kako vreme tiče poštujem ga sve više.
Što se Putina tiče, ja sam Putinov vojnik i za njegovu reč sam spreman život da dam, za Putina i za majku Rusiju.

Što se Hitlera tiče i uopšte nacista, fašista i primitivnih nacista ustaša, njih prezirem i svi moju su se protiv njih borili i ja nemam milosti ni razumevanja ni za kakav nacizam.
Hitlerizam je zlo protiv koga se borimo mi koji obožavamo Miloševića i koji odano služimo Putinu.
Preporuke:
8
0
55 sreda, 15 februar 2012 17:04
siniša @ "@ Marko Gay" demistifikacija deo 1.
nekoliko opštih napomena.

1946 godine je formiran NATO pakt. U njega su ušli SAD, VB i poražene zemlje iz Drugog svetskog rata. Svi ražalovani Hitlerovi borci koji nisu gonjeni kao ratni zločinci su našli svoje ravnopravno mesto i kasnije postajali genmerali NATO pakta. I Turska je ušla u NATO, što je dovelo do jačanja pozicije turske države koja je bila nakon pada carstva jedna nedođija, siromašna i zaostala u srdnjem veku. Pod firmom borbe protiv "komunizma, odnosno Sovjetskog Savetza, što su Turci čitali kao borba protiv nevernika pravoslavnih Rusa, stvorena je i naoružabna brojna vojska. Zbog nepoverenja ipak oružje kojim je naoružžana je bilo iz prethodnog veka.

1951.i 1953 godine Josip Broz Tito sklapa ugovor sa NATO paktom i postaje pridruženi član preko tajnog saveza vojske SFRJ odnosno JNA i turske i Grčke vojske sa ciljem zajedničke odbrane ili napada na Sovjetski Savez u sklopu NATO pakta.
Preporuke:
0
0
56 sreda, 15 februar 2012 17:15
siniša @ "@ Marko Gay" demistifikacija deo 2.
Generalno ustrojstvo NATO pakta je bilo da mobiliše sve one koji mrze Sovjetski Savez i Ruse, iz što istorijskih, što revanšističkih razloga, vezanih za Drugi svetski rat. To ustrojstvo je produženo i u SFRJ i obuhvatalo je brojne bivše ustaše, mlade muslimane, baliste, a bogami i nedićevce, pa čak i ponekog moram reći glupog četnika koji su za svoja stradanja, posle rata krivili Ruse. Uzgred, nedavno je izvesni Jugović, poslanik SPO izjavio da je Dražu MIhajlovića ubila "Rusija"???

Tome je prethodio proces "revidiranja" u kome su svi pomenuti obećali da neće više voleti Nemce nego da će biti verni Brozu, što su Hrvati i ostali nisu morali da dokazuju, ali Srbi bogami jesi i to krvlju.

U tajni ugovor JNA i NATO pakta su bili posvećeni brojni bosanski muslimani, koji su se oduševljavali činjenicom da je to članstvo preko Turske i da u stvari stvarna, oni kažu prava komanda JNA je jednim delom smeštena i u Ankari. Odavno ti "kadrovi" koriste misteriopzno "mi",a neposvećeni Srbi...
Preporuke:
1
0
57 sreda, 15 februar 2012 17:23
Tuljanin@ Marko Gej
Kada tvrdite da sve na Zapadu nije Zapad Vi ste svakako u pravu. U odnosu na Zapad, Hitler je nesumljivo Istok; - Istok totalitaran, despotski, nihilistički - ali ipak . . . "Osim toga, iako je reč o sasvim različitim vidicima, trebalo bi, dakle, da u Ničeovim i Štirnerovim delima prepoznamo Aziju u svojoj čistoti" - piše Evola. I to piše sa razlogom! I Niče, i Nikiš, i Genon, i Hamvaš su "istočna zemlja na Zapadu". A "istočna zemlja" je "rusofilska" . . . ona je ne-i-naddemokratska - i aksiološki i politički. Ona je "desna", "autoritarna", "imperijalna" i libi se da kaže: "Demokratizam je uvek bio oblik propadanja organizujuće snage: već sam u delu Ljudsko, odviše ljudsko, I, 349, okarakterisao savremenu demokratiju, sa svim njenim polovičnostima, kao "nemačku imperiju", kao oblik propadanja države. Da bi postojale ustanove, treba da postoje izvesna volja, instinkti, imperativ, antiliberalni do zlobe: volja za tradiciju, za autoritet, za odgovornost vekovima unapred, za solidarnost . . .
Preporuke:
1
0
58 sreda, 15 februar 2012 17:27
siniša @ "@ Marko Gay" demistifikacija deo 3.
Neposvećeni Srbi u postojanje tog tajnog ugovora o člansrtvu JNA u NATO paktu na ta muslimanska, danas bošnjačka "mi" i "naš" su se u čudu pitali koji to oni silu za sobom vuku.

Ugovor i ugovorne obaveze JNA prema NATO-u nikada nisu prestajale i dan danas su preuzete od prethodnih vlada, računajući i Miloševića, koji mene nije hteo upravo zato što sam znao da je JNA u sastavu NATO pakte jer mu je to članstvo trebalo kako bi izbegao bombardovanje. Zakonsku osnovui za bombardovanje Srbije NATO je stekao kad je Srbija, odnosno SRJ isključena iz Ujedinjenih nacija i kad je ukinuta njena sukcesivna prava na SFRJ.

Prestavši biti član UN, Vojska SRJ je prestala biti član NATO pakta i bombardovanje je bilo moguće, sami su rekli, "imamo pravo da bombardujemo Srbije jer VIŠE nije član NATO".

Međutim taj ugovor se i danas primenjuje pa je Srbija opet tajni član NATO iako ugovor nije obnovljen.
Preporuke:
1
0
59 sreda, 15 februar 2012 17:38
siniša @ "@ Marko Gay" demistifikacija deo 4.
Južna komanda NATO pakta je u Napulju. Međutim, kako se NATO širi na istok, Bugarska, Rumunija, Makedonija, Crna Gora, Albanija su u planu da se formira komanda NATO-a u ANKARI. Kako je smetnja tom planu Grčka, odnosno Grčka nikada neće pristati da joj glavni vojni štab bude u Ankari NATO je pristupio potpunom uništenju Grčke.

Dakle stvara se nova komanda Jugoistočnog krila NATO pakta u ANKARI, dakle Turskoj, odakle bi se prema nekoj od varijanti komandovalo udarom na Rusiju.

Otkud pare. Turska ima legalne delatnosti, ona je piljar Evrope, voće povrće, ali i narko diler Evrope. U Avganistanu su polja maka u Turskoj rafinerije heroina.
Doduše dele pare sa DEA.
Preporuke:
2
0
60 sreda, 15 februar 2012 17:40
Tuljanin@ Marko Gej
. . . za solitarnost lanaca pokoljenja unapred i unazad in infinitum. Ako je ta volja tu, onda se osniva nešto slično imperium Romanum: ili kao Rusija, jedina sila koja je danas čvrsta, koja može da čeka, koja može da obeća nešto - Rusija kao antitetički pojam žalosnom evropskom partikularizmu i nervozi, koja je stupila u kritični period osnivanjem nemačke imperije . . . Ceo Zapad više nema one instinkte od koji nastaju institucije, od kojih nastaje budućnost: njegovom "savremenom duhu" možda ništa nije tako po volji. Živi se za danas, živi se veoma brzo, , - živi se veoma neodgovorno: upravo to se naziva "slobodom". To što od institucija čini institucije prezire se, mrzi, odbija: zamišlja se opasnost novog ropstva tamo gde se samo izgovori reč "autoritet". Tako daleko ide decadence instinkata naših političara, naših političkih partija: one instinktivno više vole ono što razlaže, što ubrzava kraj..." - Veza Istoka na Istoku i Istoka na Zapadu živa je i danas. Ona ide od Vladimira Putina...
Preporuke:
3
0
61 sreda, 15 februar 2012 17:45
Tuljanin@ Marko Gej
... preko Srbije, pa dalje na Zapad. Ida ka Gerhadu Štraheu, ligi Nord, Ćanfranku Finiju i Silviju Berluskoniji. Ide preko švajcarske desnice do nove evropske desnice i Marin Lepen. Od Aleksandra Dugina do Robera Stojkersa i Alana de Benoa...
I ta veza će jačati.
Preporuke:
2
0
62 sreda, 15 februar 2012 17:59
Tuljanin@Marko Gej
Izvinjavam se zbog dužine citata. Citat je inače preuzet iz F. Niče, Sumrak idola, aforizam 39. Kritika modernosti... - Pozdrav i sve najbolje.
Preporuke:
3
0
63 sreda, 15 februar 2012 22:47
Aristokratkinja
Danas je, gostujući na B92, istoričarka Branka Prpa lepo objasnila da su osnovni problemi moderne Srbije - odsustvo aristokratije i odsustvo ideje o privatnoj svojini. Modernista Đinđić želeo je da uspostavi prave vrednosti (aristokratiju i privatnu svojinu), ali je nažalost pobedio tradicionalista Koštunica koji oličava retrogradnu i kontrarevolucionarnu ideologiju egalitarizma (a inače ova ideologija egalitarizma jeste tekovina patrijarhalne seoske zadruge). Kao što je to lepo formulisala voditeljka B92, "mi ne možemo ni da se pomerimo potpuno u toj nekoj modernosti", za razliku od drugih naroda koji mogu da se "bave tradicijom" i "da pred svetom budu legitimni u toj svojoj tradicionalnosti". Ja mislim da Srbija treba da uči od intelektualki kao što su B. Prpa i voditeljka B92, jer će samo uz pomoć takvih autoriteta Srbija moći da se oslobodi retrogradne ideologije egalitarizma i sličnih retrogradnih tekovina Prvog srpskog ustanka i Francuske buržoaske revolucije.
Preporuke:
2
23
64 sreda, 15 februar 2012 23:55
Mister X
Jos jedan dobar tekst g. Vukadinaovica, mada je onaj uvod nepotreban, nazire se malo straha u njemu :)) Ako pogledamo unazad kroz istoriju, okupatori sa ovih prostora nisu odlazili zato sto smo ih zamolili da odu ... Nema potrebe za kamenicama i "koktelima", 21 je vek, postoje sofisticiranija "opipljiva" sredstva kojima se moze dati do znanja okupatoru da nije dobrodosao ...
Preporuke:
10
0
65 četvrtak, 16 februar 2012 00:14
Lapovac
Ali kad bi se ovakvi tekstovi ili gostovanja ljudi poput Vas čuli i videli svakog dana na svim televizijama, imalo bi neke šanse. A vidite i sami i vaše istraživanje to pokazuje, da istine u oakvom medijskom pokrivanju ne mogu da prodru u narod, jer bi rejtinzi ovih naših političara i partija bili sasvim drugačiji. Doduše i sam narod je previše smućen i sluđen, pa ne veruje ni istinama koje su mu pred očima, dok ga te istine ne lupe po sred čela. Primer, privatizacije preduzeća. U njihovu tragiku i pogubnost kako je izvršena uverili su se samo radnici privatizovanih preduzeća, a vi sada sprovedite istraživanje sa pitanjem ljudima da li ste i dalje za potpunu privatizaciju, pa će te da vidite rezultate.
Preporuke:
10
0
66 četvrtak, 16 februar 2012 03:22
Marko Gay
@ anonimni

o Evropskoj uniji-da ili ne


Scenario 1: Rusija opstaje ili cak jaca -- tj postaje nam pretnja.

U ovom scenariju, planiramo da Srbija nestane a da Srbi budu raseljeni. Zalazemo se da Srbi udu u EU, ali individualno, kao cistaci cipela, prodavci sladoleda itd.

Sadasnjim ulaganjem u most kod Ade ne gubimo, jer ce u Beogradu ziveti drugi narodi pa ce se takvi objekti koristiti.

--

Scenario 2: Rusija je unistena/ rasparcana.

U ovom scenariju, tolerisemo opstanak Srbije, ali na teritoriji Beograda sa okucnicom.

Poslovanje nasih kompanija u Srbiji pospesicemo unifikacijom pravnog sistema putem ulaska Srbije u EU.

Ali bile bi to sasvim drugacije EU i Srbija:

1. bez drzavnog zdravstva, prosvete, penzija, socijalne pomoci;

2. sa znatno vecom nejednakoscu, s favelama, prostornom segregacijom i privatnim milicijama;

3. s mnogo vecim ucescem prostitucije u drustvenom proizvodu i strukturi zaposlenih.

(Nema mesta da sve nabrojim.)
Preporuke:
3
3
67 četvrtak, 16 februar 2012 04:37
Veljko
Fenomenalan tekst, jedan od onih koji je vredan cuvati.
Ja koji zivim u Kanada ponekad mislim nije moje da pametujem ljudima u Srbiji sta je za njih najbolje ali kao pripadnik srpskog naroda ja se stidim mazohizma i ponizenja koji nam evroetuzijasti priredjuju svaki dan.
I jos samo poruka za "Aristokratkinju" koja je ostavila komentar tek da ne pobrkamo loncice. Moji preci su bili aristrokate dok iz crveni(verovatno ocevi ovih isti sto nas sad guraju u Evropu)
nisu pobili na pravdi boga.

Izvinjavam se sto pisem latinicu.
Preporuke:
10
0
68 četvrtak, 16 februar 2012 09:37
seljak bezemljas
@aristokratkinja
Lepo je sto vas je iznenada obasjala svetlost znanja sa B92.Francuska burzoaska revolucija je najopisivaniji dogadzaj u istiriji ljudskog roda ali njena retrogadnost je bila tajna sve do danas.Dakle cim se odreknemo.. dozvolice nam da pomesamo nase krpice sa njihovom svilom i kadifom.O tome je najlepse pisao Jovan Sterija Popovic. Citajte,lekovito je.
Preporuke:
7
0
69 četvrtak, 16 februar 2012 10:38
siniša @ Marko Gay
Kako ste u planovima udara na Rusiji rešili sledeća pitanja:
1. mogućnost naoružavanja Kurda, i npr Kipra raketnim sistemima treće generacije S 300
( u fazi instalacije u Rusiji su odbrambeni laserski sistemi što predstavlja šestu generaciju koja može da gađa sve što leti bez posebne proizvodnje i punjenja, o čemu NATO ne može ni da sanja )

2. promena režima u Siriji, kako to mislite izvesti

3. rušenje Irana

4. reakciju šiita u Saudijskoj Arabiji, odnosnmo produžetak "arapskog proleća" u Saudijskoj Arabiji

5. snabdevanje naftom u slučaju takve ratne verzije

6.način, instrumenti i sredstva za sprovođenje vaših planova, mislim nepoznata

7. otkud vam novac za prostitutke, a otkud i novac za poskupljenje nafte u evropskim zemljama

8. šta u slučaju presecanja heroinskog puta Turska -Kosmet - Zapadna Evropa

9. jeste li čuli da Pančo Vilja ponovo jaše i da se zaputio u Vašington

10. znate li neku zemlju sa kojom se graniči Turska, a da nisu na " ratnoj nozi "?
Preporuke:
5
0
70 četvrtak, 16 februar 2012 13:03
bg
Odlican tekst.
Preporuke:
3
0
71 četvrtak, 16 februar 2012 14:27
Biljana Nikolić
Bio jednom jedan srpski kralj u srpskoj državi

Bio jednom jedan srpski kralj u jugoslovenskoj državi

Bio jednom jedan srpski narod u jugoslovenskoj državi

Bio jednom jedan srpski narod u EU

Bio jednom jedan srpski kralj i srpski narod koji je ostavio svoje bajke i krenuo u potragu za tuđim boljim bajkama...
Preporuke:
11
0
72 četvrtak, 16 februar 2012 22:40
Danica Petrović
@aristokratkinja
Bogami,u Srbiji je teško postati aristokrata.Oni ovde niču isključivo iz svinjskih opanaka.Prvo nekoliko vekova čistite svinjsku balegu,onda podignete ustanak,dakle, ako vi ne nabijete Turke na kolac,oni nabiju vas,a na kraju,ako prevaziđete tursku problematiku na diplomatski način,kumovi vam dođu glave.Gde će vam se posle toga naći deca i unuci ,ni Bog sveti ne zna.Tešku ste stazu odabrali ,milostiva.
Preporuke:
4
0
73 četvrtak, 16 februar 2012 23:16
Turas
Evroentuzijazam u zenljama bivšeg istočnog bloka ako je bio opravdan kako Vukadinović kaže,danas očito više nije,iz već poznatih razloga.Dok srbski evroentuzijazam ako i postoji,nije glup i mazohistički,on je NAMERAN i postojan jer ga sprovodi srbska lu mpen-elita na vlasti i oko nje.Kao što znamo srbski narod je svakim danom sve manje raspoložen za ulaz u E-koloniju.Verujem da i gosp.Vukadinović zna za raspoloženje naroda Srbije i da treba sve učiniti da pre "pristanka" na EU-robstvo,mora biti referenduma.
Preporuke:
3
0
74 petak, 17 februar 2012 15:07
siniša @ aristokratija
Srbi ne koriste izraz aristokratija, nego SOJ.
Šta to znači. Evo vam jedan primer.
U srednjem veku je postojalo srednjevekovno plemstvo. To plemstvo je po otmenosti i drugim plemićkim vrlnama prvazilazilo kako nemačko, tako i italijansko.
Padom pod tursku vlast, potomci srpskog srednjevekovnog plemstva su se iz bezbedonosnih razloga kamuflirali na razne načine. Međutim potomci srpskih srednjevekovnih porodica se i danas znaju i zna se ko je ko, zna se ko je SOJ, a ko nije.
Živeći generacijama sa narodom, kao i narod, potomci srpskog srednjevekovnog plemstva su počeli da razumevaju običan narod i oni ne insistiraju na nekim posebnim plemićkim privilegijama i plemićkom paradom jer u principu pretpostavljaju obično ljudsko plemićkim privilegijama. Mnogi od tih potomaka su čak i borci za radnička i druga prava i insistiraju na jednakosti ljudi.

Najpoznatiji primer je Slobodan Milošević, koji je potomak srpskog srednjevekovnog plemića Strahinjića Bana.
Preporuke:
1
0
75 subota, 18 februar 2012 00:33
Turas
"aristokratkinja"Vaše tumačenje "retrogradog"ustanka i kako sam razumeo neukost srbskog građanstva koje pati od egalitarizma,nemanja tradicionalnog osećaja za tradicionalizam i ...Nazivate izdajnike "modernistima",a doktore prava kontra revolucionarima,ukazuje da ste osoba sklona gruvanju,trućanju ali pošto ste aristokratkinja voleo bih da se družimo pošto imam kao proleter materijalnih problema koje bi uz vašu pomoć mogao da rešim.Naravno uz naturalan revanšizam.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner